Program Online: Luni-Sâmbătă: 9:30 - 20:00 Program Secretariat: Luni - Vineri 10:30-16:30
În vremuri de criză educația e cea care ne ajută să o depășim și să mergem mai departe! Nu mai amâna momentul și preia controlul veniturilor tale!
Număr de telefon
Adresa de e-mail office@aneodei.ro
Curs Autorizat Operator Calculator Avansat
3 Module de la mediu la avansat
Editarea și gestiunea documentelor realizate cu pachetul Microsoft Office 2019:
Excel, Word, Power Point
Avantaje:
- 3 module într-un singur curs: Excel, Word și Power Point
- Înveți ultima versiune Microsoft Office
- O singură taxă de examen
Aplicații în diverse domenii pentru a putea aplica noțiunile învățate în orice departament comercial, logistic, financiar, analiză vânzări, recepție, la un birou, în back-office
* - pentru cursuri cu număr minim de înscriși
- plata integral într-o singură tranșă
- fără drept de anulare indiferent când se formează grupă
CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?
Cursul este pentru absolvenți de studii gimnaziale, medii sau studii superioare care vor sau au nevoie să învețe să lucreze foarte bine cu pachetul Office: Word, Excel și Power Point.
-
Ai rămas fără loc de muncă? Vrei să-ți schimbi locul de muncă? Acest curs îți mărește șansele de angajare.
-
Vrei să-ți mărești veniturile? Acest curs îți aduce o mărire de salariu cu până la 50%.
-
Acest curs autorizat de competențe digitale ajută antreprenorii/ antreprenoarele care depun documentația în cadrul START-UP NATION 2022, FEMEIA MANAGER 2022, Programul DIGITALIZARE IMM pentru a obține punctajul maxim.
Cursul este prezentat în cel mai actual format educațional în care cursanții, incluși în grupe mixte, se obișnuiesc cu metodele de lucru: remote (lucru la distanță), video conferințe, etc.
Cursul este prezentat pe un panou care include ultima tehnologie în materie și care susține o strânsă legătură între profesor și cursanți
DESPRE CURS
Curs Autorizat
Tipul cursului: specializare
Denumire ocupație: Competență Digitală, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică
Cursul te pregătește pentru Competențe Digitale de utilizare a tehnologiei informației la un nivel superior.
Plecând de la noțiunile elementare, de bază, pe care le ai în prezent, vei ajunge să știi toate secretele operării în Word, Excel și Power Point.
Cursul îți ridică nivelul pe care îl ai în prezent astfel că vei putea să faci analize, situații, raportări / grafice în orice domeniu. Orice angajator pune raportările în prim plan. În funcție de acestea își face bugetele de orice fel pentru întreaga companie.
Vei fi mult mai eficient. Vei lucra cu o viteză mai mare față de cum lucrezi în prezent și, deci, vei avea rezultate mai bune.
Vei ști să lucrezi la calculator în orice domeniu de activitate, în orice departament comercial, logistic, financiar, juridic sau relații clienți
Cu un astfel de curs vei putea să te conectezi și să lucrezi de acasă sau de oriunde te-ai afla fără să te mai deplasezi la sediul companiei.
Grupă după-amiază mixtă ÎN SALĂ și ONLINE/ LIVE
3 februarie 2025
Lu, Ma, Mi, Jo: 16:30-19:30
Durata cursului: 2 săptămâni
Dată limită de înscriere 25.ianuarie.2025
Pret: 950 Lei
- pentru plata în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs
*SUPER OFERTĂ
Preț: 690 Lei
*- pentru plata integral într-o singură tranșă
- plata în perioada 15 - 30.noiembrie.2024
Oferta este pentru grupă cu minim de cursanți înscriși
* La cerere lucrăm și în regim individual într-un program adaptat în funcție de disponibilitatea cursantului și a profesorului.
CE SE STUDIAZĂ?
Agenda cursului
WORD 2019 - Editorul de texte
1. Recapitularea noțiunilor de bază
2. Operații cu documente. Formatări. Operații. Tabulatori. Antet/subsol. Aplicații practice.
3. Secțiuni. Aplicații practice.
4. Stiluri de text personalizate. Crearea unui cuprins. Aplicații practice.
5. Tabele. Formatarea tabelelor. Tabele complexe. Sortarea date. Calcule în tabele. Grafice. Aplicații practice
6. Liste. Liste numerotate și nenumerorate. Restartarea unei liste. Crearea unei liste multinivel. Aplicații practice.
7. Formatarea obiectelor grafice. Contrast și luminozitate. Decuparea dintr-o poza. Stabilirea felului în care apare textul din jurul unei poze.
8. Îmbinare de corespondență. Utilizarea opțiunii Mail merge. Aplicații practice.
9. Utilizarea formulelor și funcțiilor IF, AND, SUM, PRODUCT, AVERAGE
EXCEL 2019 - Calcul tabelar
1. Recapitularea noțiunilor de bază
2. Operații de bază. Operații asupra documentelor Excel. Operații asupra liniilor și coloanelor. Operații asupra foilor de calcul. Aplicații practice.
3. Lucrul cu foi de calcul. Formatarea foilor de calcul. Aplicații practice.
4. Sortarea și filtrarea datelor. Aplicații practice.
5. Utilizarea formulelor și funcțiilor:
- Funcții tip Date and Time: DATE, DAY, DAYS, DATEDIF, EDATE, MONTH, NETWORKDAYS, NOW, TODAY, YEAR
- Funcții tip Text: CONCATENATE, LEFT, LOWER, MID, PROPER, RIGHT, UPPER.
- Funcții Booleene (Logice) - AND, IF, OR
- Funcții de căutare și referință: COLUMN, COLUMNS, MATCH, VLOOKUP
- Funcții statistice: AVERAGE, COUNT, COUNTIF, COUNTIFS, LARGE, MAX, MIN, SMALL,
- Funcții matematice: PRODUCT, ROUND, ROUNDDOWN, ROUNDUP; SUM, SUMIF, SUMPRODUCT, QUOTIENT
6. Instrumentul Power Query: modificarea datelor dintr-un tabel
7. Funcții IF imbricate
8. Diagrame. Aplicații practice
9. Tipărirea foilor de calcul.
10. Tabele Pivot. Aplicații practice
POWERPOINT 2019 - Crearea prezentărilor electronice
1. Recapitularea noțiunilor de bază
2. Crearea unei prezentări electronice. Formatarea prezentărilor. Template-uri. Aplicații practice.
3. Inserarea obiectelor grafice într-o prezentare. Lucrul cu obiecte grafice. Aplicații practice.
4. Tranziții și animații. Aplicarea tranzițiilor. Tipuri de animații. Utilizarea hyperlink-urilor. Butoane de navigare. Aplicații practice.
5. Realizarea unei prezentări personalizate. Custom Show. Aplicații practice.
6. Inserarea unui album foto. Inserarea fișierelor cu sunet și film. Aplicații practice.
7. Utilizarea opțiunii SLIDE MASTER. Aplicații practice.
8. Repetarea prezentării: Utilizarea de pointer/pen în timpul prezentării. Aplicații practice.
DURATA PROGRAMULUI
- 2 săptămâni: Lu->Jo: Lu, Ma, Mi: 16:30-20:30, Jo: 16:30-19:30
LOCUL DE DESFĂŞURARE
Format curs: mixt:
- fizic la sediul ANEODEi București - str.Nicolae Filimon nr.5
- Online - live: față în față cu profesorul
Format examen: mixt
Sediul / Secretariatul ANEODEi: Bucuresti - str.Nicolae Filimon nr.5 - la 7 min de Metrou Crangasi, la 3 min de linia 41
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE
– Copie după actul de identitate (C.I. sau B.I.)
– Copie după certificatul de nastere
– Copie după certificatul de casatorie ( daca e cazul )
– Copie după diploma de studii, minim diploma de 8 clase
FINALIZAREA PROGRAMULUI
Examen de absolvire în prezența comisiei de examinare desemnate de Min.Muncii
Examenul se desfășoară sub supravegherea unei comisii de la Ministerul Muncii și este format din doua părți:
- partea teoretică: test grilă
- partea practică: temă de lucru la calculator
CUM ARATĂ ŞI CE CONŢINE CERTIFICATUL?
Certificat de absolvire este emis de Min.Muncii și Min.Educației Naționale pentru Competență Digitală, inclusiv de siguranță pe internet și securitate cibernetică și conține și un Supliment Descriptiv cu competențele dobândite conform cu Standardul Ocupațional.
model model model
COSTUL PROGRAMULUI DE FORMARE
Taxa de participare la curs este 1150 lei.
Plata se poate face în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs
Ofertele sunt prezentate în funcție de fiecare grupă în formare.
Pentru participarea la examen și obținerea Certificatului de Absolvire se va achita o taxă de 80 lei.
Fiecare cursant va avea la dispoziție un laptop și va primi suportul de curs.
Profesorul tău:
- Expert în Microsoft Office cu competențe avansate în Excel, Word și Powerpoint cu peste 15 ani în activitatea de formare profesională
- formator cu experiență în predarea Microsoft Office, ECDL, politici de securitate în rețeaua de calculatoare
- licențiat în Informatică
”Ai învățat regulile jocului. Tot ce trebuie să faci este să joci mai bine decât oricine altcineva” Albert Einstein